Maya Karin Komen Aksi Rogol dan Skandal Ombak Rindu


 Maya Karin telah memberi komen mengenai aksi yang paling banyak menerima kritikan di dalam filem "Ombak Rindu", iaitu aksi rogol.
Maya yang membawa watak seorang gadis kampung yang naif dan lurus yang dikenali sebagai Izzah, yang kemudiannya telah dijual untuk menjadi seorang pelacur. Malah dia telah dirogol oleh pelanggan pertama, yang dilakonkan oleh Aaron Aziz, walau begitu, lelaki tersebut kemudiannya telah jatuh cinta dengannya.
Maya Karin , Ombak Rindu

Berdasarkan petikan dari the Daily Chili, Maya menyatakan komen yang berlainan mengenai isu yang masih hangat diperkatakan sekarang.
"Pembikinan Ombak Rindu meliputi gambaran mengenai keadaan yang sebenar yang kini berlaku di sekeliling kita. Walaupun ada wanita yang tabah dalam menghadapi keadaan ini dan melawan kembali sekiranya ditindas, namun begitu masih ramai lagi wanita di luar sana yang tidak berkemampuan dan kuat untuk berbuat sedemikian ada juga yang berskandal akhirnya terjerat"
Skandal Ombak Rindu?

"Terdapat juga wanita seperti Izzah yang terperangkap, ditipu, dan terjebak dengan dadah. Setiap filem tidak semestinya mengenai wanita yang melawan balik dan berjaya mengatasi keganasan," kata aktres ini lagi.
Di sebalik kejayaan Ombak Rindu, yang telah meraih kutipan pecah panggung Malaysia sebanyak RM11 juta, Maya juga kini semakin popular dengan tawaran berlakon yang mencurah-curah.
Phews..Panas ~~=p

0 comments:

Post a Comment