YUNA bakal Di Pinang Orang?

Yuna bakal dipinang Qi?


Penyanyi terkenal Yunalis Zarai atau Yuna telah dua tahun berkasih bersama Qi yang juga merupakan bekas pemain drum kumpulan OAG mengakui sudah memandang serius terhadap hubungan itu.

Saya memahami kerjayanya tambahan pula kami berada dalam bidang yang sama. “Hubungan kami sehingga hari ini masih berada dalam keadaan yang baik walaupun masing-masing sibuk dengan kerjaya yang semakin meningkat naik” ujarnya yang semakin serius menjalinkan hubungan dengan Yuna.

Qi Bersama Yuna


Isu perancangan masa hadapan hubungan percintaannya, Qi mengatakan bahawa dia sememangnya sudah mempunyai hasrat untuk meminang gadis pujaannya itu.

“Niat sudah lama ada, cuma keadaan kami yang sibuk dengan kerjaya masing-masing .Mungkin dalam masa satu atau dua tahun lagi kami akan berbincang mengenainya. Saya harap,orang ramai dapat mendoakan yang terbaik buat kami berdua,” katanya.

Saat gembira?berdua..


Qi baru sahaja selesai menjalani penggambaran drama bersiri, Friday I’m In Love arahan Faizul Rashid yang bakal ditayangkan di slot Aurora TV9 pada 19 April ini.Jika hala tuju perhubungan ke arah kebaikan bersama kita mendoakan..=D

0 comments:

Post a Comment