Khidmat 3 in One Gadis Pengiring




Khidmat ‘3 in one’ oleh sindiket yang yang bergiat secara aktif di beberapa bandar raya di seluruh negara kini terbongkar.Sindiket itu terlebih dulu mengumpan lelaki hidung belang dengan menghantar e-mel yang turut memaparkan gambar gadis cantik dan seksi yang didakwa model dengan aksi mengghairahkan.
Mangsa a.k.a pelanggan pasti teruja kerana gadis terbabit sebenarnya ‘serba guna’ — boleh dibawa ke mana saja, sama ada sekadar peneman ke pusat hiburan dan pelancongan atau terus ke kamar
Khidmat 3 in 1 gadis pengiring model
 Seorang wartawan yang menyamar sebagai pelanggan cuba menghubungi individu yang mengendalikan laman web menawarkan gadis seksi dan berahi sebagai ‘teman tapi mesra". Siasatan dimulakan setelah seorang lelaki membuat aduan tidak tahan lagi  menerima puluhan e-mel dihantar secara rawak menawarkan gadis pelbagai kategori untuk teman asmara atau sekadar bersosial. 
Gadis model sebagai gadis pengiring


Individu berkenaan menawarkan gadis pengiring yang didakwa sebagai model dengan bayaran RM450 untuk sejam, RM650 untuk tiga jam berikutnya dan RM1,200 selama enam jam seterusnya.Itu pun bayaran jam,jika setengah hari... perlu  bayar RM2,000. 


Pergh bisniz TONTO ini macam..!

0 comments:

Post a Comment