Penang Hotels

Hard Rock Hotel Penang

Memang syiok lah kalau pegi Penang dan dapat pulak menginap hotels a.k.a hotel - hotel yang terbaik dari segi servis dan kemudahan .

Slide tepi Pantai ade juga

Rase tak mahu keluar hotel ajer..hahhaha..apepun kena keluar juga,kalau tidak baik duduk rumah ajer...ronda - ronda kat Penang pon layan jugak sebenarnya,banyak tempat - tempat menarik ditambah dengan promosi dari Airasia yang meme berbaloi dari segi kewangan dan pilihan yang tepat dengan ketebalan poket anda..Hotel terbaik

Pool view Hotel Penang

SeTeRuSnYa >>

Perang Burger aka makanan segera Jepun!


Ader  perang burger kat Jepun sebab masing - masing berlumba nak cari untung.Dalam tahun  2010, McDonald's dengan  KFC masing - masing berperang iklan burger . Wendy's tidak boleh tahan dalam 2009 dan terpaksa menyerah . Ia tidak kembali bersaing di  pasaran persaingan sehingga 2011. Gergasi makanan segera perlu bersaing antara mereka dan juga pasaran tempatan yang juga hebat dan terkenal

Jepun baru baru ini memang berminat dengan barangan konsumer yang kompleks ,hasilnya terdapat pelbagai menu yang pelik.Jom layan ..


Wendy's Foie Gras Burger


 
Burger daging ini terdapat campuran hati itik yang berharga rm 32 sebiji..










McDonald's Mega McMuffin



Ini pula Mega campuran pelbagai menu Inggeris telur muffin










Burger King's NY Pizza Burger




Burger King daging lembu dengan topping pizza pepperoni, mozzarella and sos marinara










McDonald's Ebi Filet-O


McDonald's Ebi Filet-O memperkenalkan udang goreng , thousand island dressing, dan salad yang sihat =D











Burger King's Meat Monster Burger



haha mkan beger lagik!!nyum2


Meat Monster ader dua daging lembu,dada ayam,keju dan sayuran...lazats






SeTeRuSnYa >>

Ramly Burger Malaysian A hanya sampah di Singapura




Burger Ramly sangat popular di Malaysia, Burger Ramly merupakan Ikon makanan yang kita tahu mudah didapati di pasar malam atau di kiosk - kiosk kaki lima diwaktu malam  tetapi di Singapura hanya di kenali sebagai pembungkus makanan.Ini kerana kerajaan Singapura telah mengharamkan daging dan ayam Ramly Burger disana buat jangka waktu yang lama .

Sebaliknya apa yang ada adalah daging dengan jenama seperti Tasty, Sultan Burger and Armiya,kesemuanya dibuat di Singapura. Pengasas Burger  Ramly mencipta resepi burger keluarannya pada tahun 1979.Lima tahun selepas pelancaran Ramly burger boleh didapati dimana - mana seluruh Malaysia  termasuk  Singapura, Thailand ke Philippines dan Indonesia.Malaysia Boleh!

Tetapi hanya kertas pembungkus , mayonnaise,dan makanan sejukbeku seperti bebola sotong yang dipasarkan di Singapura.Pergh lame tak layan burger Ramly..jom2!!!!!
SeTeRuSnYa >>

Gambar Maya Karin Tanpa Make up

Gambar terkini wanita kelahiran German ,antara artis di Malaysia yang memenangi pelbagai anugerah  hiburan di Malaysia .

Gambar Maya Karin Twitter sedang process recording


 Gambar Maya Karin Mencari Ilham smpai tertidur ke


Maya Karin Yaya itu ini


SeTeRuSnYa >>