Gadis Di Rogol Rakan Sekelas

Tindakan serang gadis berpatah balik ke kelas bagi mengambil kembali buku yang tertinggal mengundang padah apabila dirogol rakan sekelasnya pada Ahad lalu, mangsa yang berusia 16 tahun mendakwa dirogol rakannya di dalam kelas di salah sebuah sekolah di daerah Kuala Terengganu, kira-kira jam 1.45 petang.
Di Rogol Rakan


Empat suspek dipercayai menyorok sebaik menyedari kehadiran mangsa, kemudiannya keluar ketika mangsa sedang mengambil buku.Mangsa memberitahu seorang daripada suspek telah merogolnya dan dua lagi mencabulnya, manakala seorang lagi hanya memerhatikan perbuatan terkutuk tiga rakannya itu.
Tiga Rakan


“Sejurus kejadian itu, mangsa telah ke rumah ibu saudaranya dan berubah menjadi pendiam selepas kejadian itu. Dia juga kelihatan takut dan trauma apabila berjumpa dengan lelaki selepas peristiwa hitam itu.“Keluarganya hanya mengetahui kejadian itu Rabu lalu setelah dihubungi pihak sekolah dan dia kemudiannya menceritakan kejadian itu kepada ahli keluarga. Satu laporan dibuat di Balai Polis Kuala Terengganu kelmarin, kira-kira jam 2.30 petang,” katanya.

Tiga daripada empat suspek telah ditangkap awal pagi semalam dan direman selama tujuh hari bermula semalam.

Sekolah pon da tak selamat,ape nak jadi budak-budak sekarang ni?

0 comments:

Post a Comment