Fizz Fairuz Terkena Sakit Misteri

Fizz Fairuz baru-baru ini telah mendapatkan rawatan tradisional bagi merawat penyakit misteri yang dihidapi setelah selesai “shooting” drama berjudul Waris di Ulu Langat Mac lalu.

Fizz Fairuz


Fizz menyangka hanya demam biasa tetapi setelah berjumpa doktor dan mengambil ubat selama 2 minggu ,dirinya masih lagi tidak sihat dan di hantui sakit misteri. Fizz berkata bahawa terdapat makhluk sebesar beruang bertenggek di atas bahunya .

Fizz fairuz dan Almy Nadia



Namun keadaan Fizz Fairuz sudah kembali pulih berkontrdiksi sewaktu Road Tour ABPBH 2011 di Johor Bharu  dimana orang melihatnya seorang yang sombong dan bermuka bengis.Fizz berkata dia telah puas senyum dan beramah mesra bersama pengunjung di sana ..

Fizz Fairuz dan Liyana Jasmay(Gosip?)


Pelakon popular filem  'Nur Kasih The Movie' ini  berasal dari Raub,Pahang berkerjaya sebagai pengacara dan juga  pelakon juga digosipkan ibunya mendesak mengahwini Almy Nadia secepat mungkin,Kontroversi beliau bersama Liyana Jasmay dan Neolofa juga masih panas..Ikuti perkembangan terbaru Fizz Fairuz di akaun twitter beliau http://twitter.com/#!/fizz_fairuz

1 comments:

Annie said...

mudah-mudahan cepat sembuh

Post a Comment