Kat Hassan bangkit Menggoda

Kat Hassan Menggoda
Enam tahun ‘menghilangkan’ diri daripada industri hiburan, Kat Hassan akhirnya kembali muncul di arus perdana dengan mempertaruhkan album pertamanya yang berjudul “Menggoda”..Kat masih mendapat sambutam di majlis - majlis korporat tetapi kurang mendapat pendedahan media, dia dikatakan menyepi.

Kat Mentor  a.k.a  Kat Hassan menceburi bidang lakonan dengan membintangi beberapa drama siri dan filem seperti Menantu 3 Rasa, Anak dan Legenda Budak Setan 2 & 3.Menyedari minat mendalam terhadap bidang nyanyian, adik ipar kepada penyanyi, Amy Search ini kembali bangkit sebagai penyanyi dengan sokongan padu daripada keluarganya.

Kat Mentor 
“Selepas keluar dari Mentor pada 2006, Kat cuba untuk bangkit semula memperjuangkan kerjaya sebagai penyanyi. Tetapi ketika itu, saya masih belum nampak peluang untuk saya bergelar penyanyi biarpun sebenarnya jauh di sudut hati, impian menyanyi dan merakamkan album masih menebal. 
                                       
Kat yakin tempoh 6 tahun mematangkan dirinya dan positif kebangkitannya masih relevan menampilkan pelbagai genre muzik seperti club dance, R&B dan balada

0 comments:

Post a Comment