Nenek Veteran Jual Diri


Nenek vateran jual diri
Seorang nenek veteran berusia 63 tahun merupakan warga emas ditahan dalam serbuan dilakukan Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Negeri Sembilan secara berasingan di tiga hotel bajet di bandar Seremban .Suspek antara 25 wanita yang ditahan kerana disyaki terlibat dalam kegiatan pelacuran di hotel bajet sekitar bandar .
Serbuan pihak polis dilakukan setelah melakukan intipan dan risikan beberapan bulan hasil laporan mengenai kegiatan tidak bermoral itu “Serbuan di dua hotel bajet, Polis berjaya menahan 16 wanita tempatan termasuk lapan warga Indonesia yang disyaki pelacur.


Bapa ayam dan Nenek 
Bapa ayam yang mengawasi tempat berikut juga ditahan termasuk 14 orang pelanggan,1 warga asing.Pihak polis akan mempergiat  operasi seumpama itu secara berterusan bagi memastikan aktiviti tidak bermoral di negeri ini dapat dibanteras sepenuhnya.

Orang ramai yang mempunyai sebarang maklumat mengenai kegiatan seperti itu boleh menghubungi talian hotline IPK negeri iaitu 06- 7619999 atau balai polis berdekatan

WADdeHEL?

0 comments:

Post a Comment